Bloggintresserade

onsdag 21 maj 2025

Life

 Jag har inte bloggat på ett tag för det vart magsjuka här hemma fy vad det kan ta på en med magsjuka 

märker verkligen att det tar tid att åter hämta sig .Vad händer annars då? Jag har kommit fram i min 

läsning så det är ju positivt . Jag saknat verkligen och plöja böcker så nu är jag ingång igen .

ja mitt liv just nu händer nog inte så mycket förutom allt är bara lugnt. Jag känner jag är på en säker plats

i livet peppar peppar ta i trä.... jag längtar lite nu bara få bara va hemma med min hund i sommar  bara ta

hand om han vi ute just nu och går mycket jag skaffade mej ju en el spark som jag använder typ hela tiden

bästa grej jag har köpt till mej själv. Tråkiga bara är att det har varit så tråkigt väder så man inte kan ta 

en sväng ut hitta ett nytt läs ställe det lite tråkigt. En vanlig fråga jag får många gånger är om jag känner 

mej ensam jag funderat mycket på det jag känner mej aldrig ensam trivs väldigt bra i mitt eget sällskap.

När man är hög känslig så tar mycket människor energi då kan jag spara den energin till göra anat som 

lägga på min hund eller min läsning. Jag har som sagt aldrig tråkigt. jag går i funderar på plugga barn och

fritid det väl för jag tycker om barn men jag vet inte riktigt en men funderingarna finns där ser mycket  

fram emot hitta på något i sommar typ något äventyr utmana mej själv lite . Lite bok tips som jag kan 

tipsa om  Holly Blacks bok Drottning av ingenting och  The wind Weaver av Julie Johson. Jag har fler 

så det kommer ett helt inlägg om de nej men det var längesen jag skrev så tänkte en dag som denna när 

det bara regnar kunde inte bli bättre. kommer en del författar intervjuer  super kul ju  om du är 

författare eller  någon slaks kreativ person skriva gärna till mej om du vill va med här vore super kul😁

Ni får ha en super fin vecka ha det bäst💕





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life

 Jag har inte bloggat på ett tag för det vart magsjuka här hemma fy vad det kan ta på en med magsjuka  märker verkligen att det tar tid att ...