Jag har inte bloggat på ett tag för det vart magsjuka här hemma fy vad det kan ta på en med magsjuka
märker verkligen att det tar tid att åter hämta sig .Vad händer annars då? Jag har kommit fram i min
läsning så det är ju positivt . Jag saknat verkligen och plöja böcker så nu är jag ingång igen .
ja mitt liv just nu händer nog inte så mycket förutom allt är bara lugnt. Jag känner jag är på en säker plats
i livet peppar peppar ta i trä.... jag längtar lite nu bara få bara va hemma med min hund i sommar bara ta
hand om han vi ute just nu och går mycket jag skaffade mej ju en el spark som jag använder typ hela tiden
bästa grej jag har köpt till mej själv. Tråkiga bara är att det har varit så tråkigt väder så man inte kan ta
en sväng ut hitta ett nytt läs ställe det lite tråkigt. En vanlig fråga jag får många gånger är om jag känner
mej ensam jag funderat mycket på det jag känner mej aldrig ensam trivs väldigt bra i mitt eget sällskap.
När man är hög känslig så tar mycket människor energi då kan jag spara den energin till göra anat som
lägga på min hund eller min läsning. Jag har som sagt aldrig tråkigt. jag går i funderar på plugga barn och
fritid det väl för jag tycker om barn men jag vet inte riktigt en men funderingarna finns där ser mycket
fram emot hitta på något i sommar typ något äventyr utmana mej själv lite . Lite bok tips som jag kan
tipsa om Holly Blacks bok Drottning av ingenting och The wind Weaver av Julie Johson. Jag har fler
så det kommer ett helt inlägg om de nej men det var längesen jag skrev så tänkte en dag som denna när
det bara regnar kunde inte bli bättre. kommer en del författar intervjuer super kul ju om du är
författare eller någon slaks kreativ person skriva gärna till mej om du vill va med här vore super kul😁
Ni får ha en super fin vecka ha det bäst💕
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar