Hej
För ett tag sen började jag blogga det kändes super kul men så hände det något i mitt liv där allt vände .
jag hamnade i en svår desperation där ingen ska hamna jag tappade helt min gnista till livet jag blev sjukare
och sjukare. Jag fick fly hem till mina föräldrar va där ett tag det hela började med att jag fick min
borderline diagnos jag har ADHD den vet jag hur jag ska klara av men det andra jag började mer mer
känna att jag hade tappat det jag isolerade mej mycket mer jag slutade göra saker jag tyckte jag var kul
klart fans det en anledning till det var att jag fick en jäkligt hemsk man som skulle verkligen förstöra sista
av min gnista den tvär dog verkligen. Jag vet många väntar på jag ska recensera era böcker det kommer
jag jag tycker böcker är det bästa som finns men jag behövt återhämta mej bästa är att va ärlig det är jag
nu mitt liv blev inte som jag hade tänkt mej jag trodde på mitt fulaste alvar att jag skulle kunna bolla
hud, bok bloggade ,jobb och mitt liv samtidigt men det gick inte alls bra i dagen läge mår jag okej en då
och jag är på gång från att träna till bara slutat jag verkligen inte mått bra men jag jobbar på det jag älskar
verkligen varje jobb jag får av författare och bokförlag jag brinner verkligen för böcker men även
psykisk ohälsa och framför allt diagnoser jag vill lära mej mycket mer om det men även föreläsa om att
leva med det det det jag tänkte med min blogg det ska bli en lite som en dag bok jag står för mycket
förändring i livet det tänkte jag vill dela det här på en ny helt ny blogg tack snälla alla som stötat mej
genomet långt skit år men nu vänder vi det. ha en fin dag alla glöm inte bort att ta hand om dej idag
mvh Rickard (=
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar