Bloggintresserade

onsdag 21 maj 2025

Life

 Jag har inte bloggat på ett tag för det vart magsjuka här hemma fy vad det kan ta på en med magsjuka 

märker verkligen att det tar tid att åter hämta sig .Vad händer annars då? Jag har kommit fram i min 

läsning så det är ju positivt . Jag saknat verkligen och plöja böcker så nu är jag ingång igen .

ja mitt liv just nu händer nog inte så mycket förutom allt är bara lugnt. Jag känner jag är på en säker plats

i livet peppar peppar ta i trä.... jag längtar lite nu bara få bara va hemma med min hund i sommar  bara ta

hand om han vi ute just nu och går mycket jag skaffade mej ju en el spark som jag använder typ hela tiden

bästa grej jag har köpt till mej själv. Tråkiga bara är att det har varit så tråkigt väder så man inte kan ta 

en sväng ut hitta ett nytt läs ställe det lite tråkigt. En vanlig fråga jag får många gånger är om jag känner 

mej ensam jag funderat mycket på det jag känner mej aldrig ensam trivs väldigt bra i mitt eget sällskap.

När man är hög känslig så tar mycket människor energi då kan jag spara den energin till göra anat som 

lägga på min hund eller min läsning. Jag har som sagt aldrig tråkigt. jag går i funderar på plugga barn och

fritid det väl för jag tycker om barn men jag vet inte riktigt en men funderingarna finns där ser mycket  

fram emot hitta på något i sommar typ något äventyr utmana mej själv lite . Lite bok tips som jag kan 

tipsa om  Holly Blacks bok Drottning av ingenting och  The wind Weaver av Julie Johson. Jag har fler 

så det kommer ett helt inlägg om de nej men det var längesen jag skrev så tänkte en dag som denna när 

det bara regnar kunde inte bli bättre. kommer en del författar intervjuer  super kul ju  om du är 

författare eller  någon slaks kreativ person skriva gärna till mej om du vill va med här vore super kul😁

Ni får ha en super fin vecka ha det bäst💕





torsdag 1 maj 2025

En ny början

 Hej

För ett tag sen började jag blogga det kändes super kul men så hände det något i mitt liv där allt vände .

jag hamnade i en svår desperation där ingen ska hamna jag tappade helt min gnista till livet jag blev sjukare

och sjukare. Jag fick fly hem till mina föräldrar va där ett tag det hela började med att jag fick min 

borderline diagnos jag har ADHD den vet jag hur jag ska klara av men det andra jag började mer mer

 känna att jag hade tappat det jag isolerade mej mycket mer jag slutade göra saker jag tyckte jag var kul

klart fans det en anledning till det var att jag fick en jäkligt hemsk man som skulle verkligen förstöra sista

 av min gnista den tvär dog verkligen. Jag vet många väntar på jag ska recensera era böcker det kommer

jag jag tycker böcker är det bästa som finns men jag behövt återhämta mej bästa är att va ärlig det är jag

 nu mitt liv blev inte som jag hade tänkt mej jag trodde på mitt fulaste alvar att jag skulle kunna bolla 

hud, bok bloggade ,jobb och mitt liv  samtidigt men det gick inte alls bra i dagen läge mår jag okej en då

och jag är på gång från att träna till bara slutat jag verkligen inte mått bra men jag jobbar på det  jag älskar

verkligen varje jobb jag får av författare och bokförlag jag brinner verkligen för böcker men även 

psykisk ohälsa och framför allt diagnoser jag vill lära mej mycket mer om det men även föreläsa om att 

leva med det det det jag tänkte med min blogg det ska bli en lite som en dag bok  jag står för mycket 

förändring i livet det tänkte jag vill dela det här på en ny helt ny blogg  tack snälla alla som stötat mej 

genomet långt skit år men nu vänder vi det.  ha en fin dag alla glöm inte bort att ta hand om dej idag 

mvh Rickard (=

Life

 Jag har inte bloggat på ett tag för det vart magsjuka här hemma fy vad det kan ta på en med magsjuka  märker verkligen att det tar tid att ...